برای صادرات آهن به کشورهای همسایه تماس بگیرید و قیمت روز آهن را در اینجا ببنید.

خبرهای بازار آهن

امروزه دغدغه اصلی مسکن سازان و فعالان عرصه صنعت و فولاد عدم وجود ثبات در قیمت آهن آلات می باشد از این رو ترس از افزایش قیمت آهن آلات می تواند شما را در امر خرید دچار تردید کند. خبرگزاری مرکزآهن با حضور مجموعه ای فعال از کارشناسان بازار فولاد و مواد اولیه در مناطق مختلف ایران تلاش دارد با هدف اطلاع رسانی صحیح و سریع، شما را از مهم ترین خبرهای بازار آهن آلات و بورس ایران و جهان و هم چنین تحلیل و گزارش روزانه تغییرات نرخ بازار آهن و فولاد مطلع سازد. تحلیل بازار آهن آلات و سهام و اطلاع رسانی و در اختیار قرار دادن این موارد به همگان مجموعه مرکز آهن را به یکی از تار نماهای اصلی و فعال در زمینه آهن آلات و فولاد مبدل کرده است.

به دلیل انتشار تحلیل های واقع بینانه و منطقی در کنار اطلاع رسانی دقیق و به روز ، روزانه هزاران بازدید خبری در این مجموعه ثبت می گردد. همچنین خبرگزاری مرکزآهن مکانی مطمئن برای دریافت و مقایسه قیمت روز آهن آلات و مواد اولیه در بازار ایران و جهان و آگاهی از نظرات و اخبار داغ بازار فولاد می باشد. ماموریت ما کمک به ارتقای صنعت فولاد کشور است و به شما این اطمینان می دهیم که با پیگیری خبرهای بازار آهن با اطمینان از روند بازار درست و مطمئن خرید کنید.

نظرات شما عزیزان در خصوص بازار آهن به تحلیل هرچه بهتر ما از این بازار کمک شایانی خواهد نمود. خواهشمندیم با ارائه دیدگاه خود و امتیازدهی در ادامه خبرها ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.

آیا قیمت میلگرد کاهش خواهد یافت؟

پالس های کاهشی معاملات روز چهارشنبه و کاهش قیمت های رقابتی مقاطع فولادی باعث کاهش هیجان بازار و بازگشت کارخانجات خصوصی پیش رو، به مدار منطق و عقلانیت شد. اخبار ضد و نقیض از احتمال خروج فولاد از بورس و تایید و تکذیب های متوالی هم عامل دیگری بود که باعث ایجاد جو روانی منفی در بازار فولاد شد. حالا در چند روز پیش رو، بازار داخلی تحت تاثیر این دو عامل روند کاهشی پیش گرفته است.

پیش بینی قیمت میلگرد در روزهای آینده ؟

آرامش موقت در بازار فولاد آخرین به روزرسانی ۹۹/۰۵/۱۱ هرچند با انجام معاملات هفته گذشته در بورس کالا قدری از هیجان کاذب چند هفته اخیر در بازار فولاد کاسته شد‌ اما با توجه به شاخص های کلان اقتصادی مثل جدول درآمد هزینه دولت تورم نقدینگی کسری بودجه و…. و با استفاده از تجارب ماه های اخیر بازار فولاد می توان دریافت که این اصلاح موقتی است و روند کلی کلیه بازارها افزایشی است و ...

بهترین بازار سرمایه گذاری در سال ۹۹

پرسه نقدینگی در هزارتوی بازارها به هر طرف که هدایت می شود، ره‌ آورد آن در نهایت تخریب است و هرج و مرج قسمتی از نقدینگی سرگردان بازارها طی چند ماه گذشته به صورت هدفمند توسط برنامه ریزی های صورت گرفته فولادسازان بزرگ کشور و با همراهی وزارت صمت به نوعی تلاش شد تا به سمت سودسازی این غول های بزرگ اقتصادی و در دو سوی بازار آهن آلات با هدف جبرانی برای تحریم ها ...

قیمت امروز آهن

قیمت های این سایت به صورت مستقیم و روزانه به روزرسانی میشود و شما میتوانید با کلیک روی عکس ها اطلاعات آن را مشاهده کنید . 

 صادرات آهن 

بدون محدودیت تحریم ها در صورت تمایل به صادرات آهن به دیگر کشورهای همسایه و مشاوره در این باره لطفا تماس بگیرید .

نشانی 

بازار آهن کمالشهر پلاک ۴ آهن آریان عباس لطفی 

تلفن 

09123617742