برای صادرات آهن به کشورهای همسایه تماس بگیرید و قیمت روز آهن را در اینجا ببنید.

تحلیل قیمت ورق سیاه در بازار کشورهای آسیایی ۳۰ ماه اکتبر

افت قیمت ورق سیاه در بازار داخلی و وارداتی کشور سنگاپور

قیمت ورق سیاه وارداتی به کشور سنگاپور طی هفته گذشته کاهش یافته است. علت این امر فشار خریداران بر کارخانجات تولیدی این محصول برای کاهش قیمت ورق سیاه تولیدی خود می باشد. ارزیابی متال بولتن از قیمت ورق سیاه وارداتی به کشورهای جنوب شرقی آسیا که عمدتا براساس خرید ورق سیاه ویتنام از کشورچین می باشد به میزان ۵۷۰-۵۶۰ دلار به ازای هر تن cfr  تا تاریخ ۳۰ ماه اکتبر بوده است که نسبت به قیمت اعلام شده طی هفته قبل از آن به میزان ۱۰ دلار به ازای هر تن کاهش یافته است.

به گفته منابع خبری خریداران این محصول از بازار خرید ورق سیاه از اواخر هفته گذشته عقب نشینی کرده اند. مصرف کنندگان نهایی این محصول در کشور ویتنام با مشاهده تداوم روند کاهش قیمت آهن آلات در کشور چین، از خرید ورق سیاه با ظرفیت های بالا خودداری کرده اند.

پیشنهادات قیمت خرید ورق سیاه در مناقصات

هم چنین پیشنهادات قیمت ورق سیاه در مناقصات توسط خریداران در کشور ویتنام از میزان ۵۶۵ دلار به ازای هر تن به میزان ۵۶۰ دلار به ازای هر تن تا روزهای پایانی هفته گذشته کاهش یافته است که علت این امر کاهش میزان پیش فروش ورق سیاه توسط کارخانجات اعلام شده است.

در روز دوشنبه، پیشنهادات قیمت ورق سیاه در مناقصات کاهش یافته و به میزان ۵۵۵ دلار به ازای هر تن رسیده است. این در حالی است که میزان پیش فروش ورق سیاه کشور چین از چهارشنبه هفته گذشته روند نزولی را در پیش گرفته است  پس از آن ثابت باقی مانده است.

تاجران نیز قیمت ورق سیاه پیشنهادی خود را به میزان ۵۸۰-۵۷۰ دلار به ازای هر تن در بازار داخلی کشور ویتنام اعلام کرده اند. هم چنین معاملاتی نیز شنیده شده که قیمت این محصول در آن ها به میزان ۵۷۰-۵۶۵ دلار به ازای هر تن پیشنهاد گردیده است. هم چنین چندین تاجر بیان کرده اند که قیمت ورق سیاه تولیدی خود را به میزان ۵۶۵-۵۶۰ دلار به ازای هر تن اعلام کرده و با این قیمت چندین معامله نیز منعقد کرده اند.

قیمت امروز آهن

قیمت های این سایت به صورت مستقیم و روزانه به روزرسانی میشود و شما میتوانید با کلیک روی عکس ها اطلاعات آن را مشاهده کنید . 

 صادرات آهن 

بدون محدودیت تحریم ها در صورت تمایل به صادرات آهن به دیگر کشورهای همسایه و مشاوره در این باره لطفا تماس بگیرید .

نشانی 

بازار آهن کمالشهر پلاک ۴ آهن آریان عباس لطفی 

تلفن 

09123617742