برای صادرات آهن به کشورهای همسایه تماس بگیرید و قیمت روز آهن را در اینجا ببنید.

آیا قیمت میلگرد کاهش خواهد یافت؟

پالس های کاهشی و افزایشی بازار فولاد

پالس های کاهشی

معاملات روز چهارشنبه و کاهش قیمت های رقابتی مقاطع فولادی باعث کاهش هیجان بازار و بازگشت کارخانجات خصوصی پیش رو، به مدار منطق و عقلانیت شد. اخبار ضد و نقیض از احتمال خروج فولاد از بورس و تایید و تکذیب های متوالی هم عامل دیگری بود که باعث ایجاد جو روانی منفی در بازار فولاد شد. حالا در چند روز پیش رو، بازار داخلی تحت تاثیر این دو عامل روند کاهشی پیش گرفته است.

پالس های افزایشی

اما در سوی مقابل با دو پالس مثبت قوی مواجه هستیم: اول افزایش قیمت جهانی شمش و بیلت و در نتیجه افزایش قیمت محصول صادراتی شمش ایران به ۳۹۰ دلار و دوم بازگشت تقاضای داخلی فولاد چین به روزهای اوج

حالا خبرهای خوبی از شروع صادرات میلگرد چند شرکت خصوصی، از طریق حمل آبی به چین در محدوده  ۴۵۰ دلار منتشر می شود. توجه کنید که در بین اقتصادهای بزرگ دنیا تنها چین توانسته است رشد مثبت اقتصادی در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ را حفظ کند و اکنون اقتصاد چین با سرعت در حال بازگشت به اوج است.

با کسب اطلاع از صادرکنندگان :

از کلیه  مرزهای عراق خبر می رسد افزایش ۵۰ دلاری تعرفه فولاد باعث کند شدن روند صادرات فولاد  توسط صادر کنندگان خرده پا  و پروانه های موقت صادراتی از کلیه مرزها ( اعم از سومار ، مهران ، خسروی و ..‌.) شده است. شاید یکی از دلایل کم رمق شدن بازار داخلی کاهش حجم صادرات از مرز عراق باشد.

از دلایل کاهش نسبی قیمت ارز

برخورد سنگین نیروی انتظامی با دلال ها در چند روز اخیر و صدور احکام سنگین برای مفسدین اقتصادی در هفته گذشته و خبر اعدام قریب الوقوع چند نفر از سر شاخه های بازار ارز و سکه در چند روز آینده است. اقدامات دو هفته اخیر نیروی انتظامی و قوه قضاییه جای تقدیر و تشکر دارد.

قیمت امروز آهن

قیمت های این سایت به صورت مستقیم و روزانه به روزرسانی میشود و شما میتوانید با کلیک روی عکس ها اطلاعات آن را مشاهده کنید . 

 صادرات آهن 

بدون محدودیت تحریم ها در صورت تمایل به صادرات آهن به دیگر کشورهای همسایه و مشاوره در این باره لطفا تماس بگیرید .

نشانی 

بازار آهن کمالشهر پلاک ۴ آهن آریان عباس لطفی 

تلفن 

09123617742